سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طوفان سرخ

وب سایت شخصی علی کریمی که این بازیکن در آن مصاحبه ها و پیام های شخصی اش را قرار می داد، هک شد.

آخرین مطلبی که بر روی این سایت قرار گرفته بود، پیام تسلیت علی کریمی برای محمد دادکان رییس سابق فدراسیون فوتبال بود.

این هکر نوشته است: "به من اعتماد کن. هیچکسی در این دنیا شایسته نیست.فقط خودت را ببین."



نوشته شده در شنبه 90/7/23ساعت 10:23 صبح توسط 2ASH نظرات ( ) | |

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی بعدازظهر دیروز با 12 گل منتخب کیش را شکست داد.

 تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر دیروز در جزیره کیش در دیداری دوستانه به مصاف تیم فوتبال منتخب کیش (خدمات و عمران) که مربیگری آن به عهده پازوکی بازیکن سابق پرسپولیس است، رفت.

در پایان پرسپولیسی‌ها موفق شدند با نتیجه 12 بر یک تیم منتخب کیش را شکست دهند.

گل های پرسپولیس در این مسابقه توسط علیرضا نورمحمدی، حسین بادامکی (3 بار)، وحید هاشمیان (2 بار)، محمد منصوری، امیر حسین فشنگچی و محمد نوری (4 بار) برای پرسپولیس گلزنی کردند. تنها گل منتخب کیش در دقیقه 83 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

نکته جالب این بود که پرسپولیس توسط محمد نصرتی یک پنالتی را از دست داد اما حریف از تک پنالتی خود بهترین بهره را برد.

این دیدار تقریبا به صورت رسمی بود طوری که نیروی انتظامی، آمبولانس و مسئولان برگزاری کنار زمین مستقر بودند.

پرسپولیسی‌ها امروز نیز تمرینات خود را در کیش ادامه می‌دهند و بعدازظهر به تهران بازخواهند گشت.


نوشته شده در یکشنبه 90/7/17ساعت 12:8 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |

تیم فوتبال پرسپولیس برای انجام دیدار دوستانه خود در اردوی کیش، فردا به مصاف تیم منتخب این جزیره می رود.

سرخپوشان در اردوی 3 روزه خود یک دیدار تدارکاتی را در نظر دارند که این مسابقه از ساعت 18 شنبه (شانزدهم مهر ماه) در ورزشگاه المپیک جزیره کیش برگزار می شود.

این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که با مشکل شدید نور مواجه است. پیش از این، ورزشگاه المپیک کیش با کمبود نور روبرو بود که به تازگی چندین لامپ دیگر از پرژکتورهای این ورزشگاه از کار افتاده است و تیم های میهمان مجبورند بدلیل شرایط آب و هوایی این جزیره، بازی و تمرینات خود را زیر همین نور برگزار کنند.

حمید استیلی در خصوص ساعت بازی روز شنبه گفت: قبل از تاریکی هوا شرایط جوی مناسبی برای انجام تمرینات و بازی وجود ندارد و به همین خاطر مجبور هستیم تمرینات و بازی تدارکاتی خود را زیر نور نامناسب ورزشگاه المپیک برگزار کنیم.


نوشته شده در شنبه 90/7/16ساعت 1:7 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اردوی خارج از کشور بدلیل عدم حضور تعداد زیادی از بازیکنانمان منتفی شد.
حمید استیلی در خصوص اردوی این تیم در جزیره کیش اظهار داشت: قصد داشتیم اردوی خود را در کشورهای عربی با هدف یک بازی تدارکاتی برگزار کنیم اما به دلیل عدم حضور ملی پوشانمان، یک بازیکن خارجی و مشکل خروج تعدادی دیگر از بازیکنان به علت سربازی و تحصیل شرایط اردوی خارج از کشور مهیا نشد.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم اردوی کوتاه مدت تیم را با هدف افزایش شرایط روحی و روانی و ایجاد آرامش برای بازیکنان در جزیره کیش برگزار کنیم.
حمید استیلی در مورد امکانات و شرایط این اردو تصریح کرد: همه چیز در اینجا خوب است و ما با برنامه تمرینی که در نظر گرفته ایم سعی خواهیم کرد وضعیت بدنی و روانی تیم را به سطح مطلوبی برسانیم.
سرمربی پرسپولیس در مورد بازیکنان مصدوم تیم افزود: ما در حال حاضر دو، سه بازیکن مصدوم مثل اولادی، شیث و محمد را داریم که بدلیل مصدومیت به صورت کامل در اختیار تیم نیستند. علیرضا محمد بدلیل آسیب دیدگی از ناحیه دست، تمرینات ویژه ای را انجام می دهد و در حال حاضر در تمرینات گروهی نیز شرکت می کند. شیث رضایی از روز دوشنبه در تمرینات حضور خواهد یافت و مهرداد اولادی نیز با مصدومیت از ناحیه مچ پا مواجه شده و تمرینات اختصاصی انجام می دهد.
استیلی در مورد بازی تدارکاتی برابر تیم منتخب کیش گفت: هیچ شناختی از این تیم نداریم و لازم هم نیست زیاد روی این موضوع تاکید کنیم. خوشبختانه در این جزیره، همیشه تیمی برای مسابقات تدارکاتی وجود دارد و ما تنها هدفمان را که حفظ شرایط تیم است، دنبال می کنیم.
سرمربی پرسپولیس درباره بازی برابر مس کرمان نیز افزود: مس، تیم خوب و قدرتمندی است و یقینا جایگاهش در جدول رده بندی این نیست. مس از بازیکنان قدرتمند، مدیریت و امکانات خوبی بهره می برد و ما بازی سختی در کرمان برابر این تیم داریم.
استیلی در خصوص مدیریت باشگاه نیز افزود: مدیریت باشگاه امکانات لازم را در اختیارمان قرار داده و از لحاظ اقتصادی نیز توانسته است با پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان، شرایط خوبی را برای آنها ایجاد کند. مدیریت باشگاه تاکنون خیلی به ما کمک کرده و در اصل پشتیبان ماست و انشاء ا... بتوانیم با بازی ها و نتایج خوب، پاسخ محبت های مدیران باشگاه را بدهیم.


نوشته شده در شنبه 90/7/16ساعت 12:55 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با رد خبر اخراج کاظمیان گفت که هنوز تصمیمی درباره این بازیکن گرفته نشده است. 

حمید استیلی در خصوص اینکه گفته می‌شود با نصرتی مشکل دارد اظهار داشت: شب گذشته و امروز محمد نصرتی با من تماس گرفت و با اجازه من در نوبت صبح تمرین حضور نیافت و خبری مبنی بر مشکلات پیش آمده درست نیست.

وی همچنین درباره قهر اولادی گفت:‌ اولادی داخل کشور نبود و به خارج سفر کرده بود و پس از رفع برخی مشکلاتش امروز به ایران آمده و بعد از ظهر سر تمرینات حضور پیدا خواهد کرد و قهر نکرده است.

استیلی درباره اخراج کاظمیان گفت:‌ این خبر صحت ندارد. جواد در حال حاضر در  اردوی تیم ملی است و باید با تمرکز به کار خود ادامه دهد. پس از اتفاقاتی که با بازی با صبا افتاد و او متوجه شد که نباید آن مصاحبه را می‌کرد فعلا تصمیم خاصی نگرفته‌ایم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.


نوشته شده در سه شنبه 90/7/12ساعت 1:0 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |









نوشته شده در شنبه 90/7/9ساعت 9:13 صبح توسط 2ASH نظرات ( ) | |







 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نوشته شده در شنبه 90/7/9ساعت 9:7 صبح توسط 2ASH نظرات ( ) | |

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صبا تیم خوب و با انگیزه‌ای است؛ اما شرایط پرسپولیس متفاوت است و در این دیدار محکوم به پیروزی هستیم.

حمید استیلی در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیم‌های پرسپولیس و صبای قم عنوان کرد: در هفته گذشته بازی بسیار سختی را برابر فجر سپاسی پشت سر گذاشتیم. ما از لحاظ روحی و روانی از همان هفته اول دچار مشکل بودیم و پس از واگذاری بازی برابر استقلال شرایط‌‌مان بدتر شد.اما خوشبختانه توانستیم در هفته گذشته برابر فجر سپاسی در شیراز به برتری دست یابیم و در ادامه راه با روحیه بیشتری مسابقات را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: فاصله نزدیکی بین بازی‌ها وجود دارد؛ اما تمام بازیکنان دست به دست یکدیگر داده‌اند تا با همکاری هم بتوانند تیم آماده‌ای را راهی تمام مسابقات بکنند، نه اینکه در یک مسابقه پرسپولیس خوب باشد و در مسابقه دیگر نتواند خواسته‌ها را برآورده کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مصدومیت چند بازیکن خود یادآور شد: علیرضا محمد مصدوم است و محمد منصوری نیز به تازگی به تمرینات برگشته است، همچنین اولادی نیز دو سه روز است با بازیکنان تمرین می‌کند و اگر شرایط بدنی مناسبی داشته باشد در این دیدار به میدان خواهد رفت.

استیلی تصریح کرد: ما در بازی‌های خارج از خانه عملکرد خوبی داشتیم، مقابل ذوب آهن و فجر سپاسی خوب بازی کردیم و برابر صنعت نفت هم به نسبت عملکرد مناسبی داشتیم، اگر بازی برابر استقلال را در هفته‌های اخیر فاکتور بگیریم به نسبت عملکرد خوبی داشته‌ایم. اما همان طور که گفتم ما از لحاظ روحی و روانی از همان هفته‌های اول دچار مشکل شدیم.پرسپولیس هفته به هفته بهتر خواهد شد و با آمدن علی پروین به این تیم و سایر پیشکسوتان مطمئن باشید که شرایط بهتر خواهد شد.

وی درباره صبا افزود: صبا تیم خوبی دارد و لیگ را خوب شروع کرد این تیم در رده دوم جدول قرار دارد و با 6 برد و یک تساوی و یک باخت عملکرد قابل قبولی در هفته‌های گذشته داشت است. همچنین مربی خوبی دارد اما شرایط ما متفاوت است و در این دیدار محکوم به پیروزی هستیم. انشاء الله بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و هر 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره بازی برابر فجر سپاسی خاطرنشان کرد: ما در بازی هفته گذشته روی ساختار دفاعی خود بسیار کار کردیم و کمترین شانس را به مهاجمان حریف داریم، خط جلو نقطه برتری ما است و با وجود بازیکنان خلاق و خوبی داریم که می‌توانیم موقعیت‌های زیادی را خلق کنیم و قطعا با استفاده از آنها به پیروزی دست خواهیم یافت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره هیئت مدیره جدید این باشگاه گفت: من نباید در مورد هیئت مدیره پاسخ دهم؛ اما مسئله‌ای که وجود دارد اعضای هیئت مدیره هم افراد اقتصادی وجود دارند و هم ورزشی. به نظرم شاید خیلی صحبت کنند که  چرا این افراد روی کار آمدند و حتی در برنامه 90 به این موضوع اختصاص دادم؛ اما نکته که باید توجه کرد این است که اکثر 18 تیم در لیگ دولتی هستند و تمام افراد سیاسی در باشگاه‌ ها حضور دارند. حتی استیل آذین که سال گذشته که به صورت خصوصی فعالیت می‌کرد در هیئت مدیره خود افراد سیاسی داشت. نه تنها پرسپولیس و استقلال بلکه همه باشگاه‌ها افراد سیاسی دارند.

استیلی درباره استفاده از علی کریمی در بازی‌ها یادآور شد: شرایط تیم است که موقعیت کریمی را در بازی مشخص می‌کند. من از ابتدای فصل کریمی را در نقاط مختلف استفاده کرده‌ام و همه به این موضوع اشاره دارند که کریمی متحول شده است و در تمام موقعیت‌ها می‌تواند خوب ظاهر شود هم علی کریمی در خدمت تیم و هم تیم در خدمت علی کریمی. او می‌تواند در هر پستی به تیم کمک کند. ما تلاش می‌کنیم در هر بازی بیشتر بازدهی را از علی کریمی بگیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا دروازه بانان تیم پرسپولیس مقصر گل خوردن این تیم هستند، یادآور شد: ما 2 دروازه بان ملی پوش و بسیار خوب داریم وقتی تیمی گل دریافت می‌کند تمام تیم مقصر است همان طور که اگر تیمی به پیروزی دست یابد همه در این پیروزی نقش داشته اند. من شخص خاصی را مقصر شکست نمی دانم. حقیقی و معمار زاده جز بهتر گلر‌های ایران هستند و ما از این لحاظ مشکلی نداریم. مشکل اصلی ما از همان هفته‌های اول از لحاظ روحی و روانی بود.


نوشته شده در جمعه 90/7/8ساعت 10:31 صبح توسط 2ASH نظرات ( ) | |

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حضور اعضای هیات مدیره این تیم و در فضایی خاص انجام شد.

آخرین تمرین جدی سرخ‌پوشان پیش از دیدار مقابل صبا در ورزشگاه خیریه عمل آغاز شد. در این تمرین رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس و همچنین اعضای هیات مدیره این باشگاه در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر تمرین پرسپولیس بودند که البته رویانیان، نژاد فلاح و فروزنده پس از یک ساعت تمرین را ترک کردند.

زمانی که رویانیان قصد داشت از میان هواداران پرسپولیس عبور کند و ورزشگاه خیریه عمل را ترک کند، برخی از هواداران از او درخواست کردند که بیشتر از قبل به پرسپولیس توجه کند. هواداری به او گفت پرسپولیس سه باخت متوالی مقابل استقلال داشته و نباید از این به بعد به این تیم ببازد که رویانیان در پاسخ گفت استقلال را هم می‌بریم.

همچنین هواداری دیگر در این لحظه به مدیرعامل پرسپولیس گفت پرسپولیس اگر پول نداشته باشد به هیچ جا نمی‌رسد. شما باید به پرسپولیس پول بیاورید که رویانیان هم در پاسخ گفت باشه حتما.

ورزشگاه خیریه عمل همچنان شرایط میزبانی از هواداران و خبرنگاران را به طور مناسب ندارد و مسئولان باشگاه پرسپولیس این قول را داده‌اند که در دو ماهی که قرار است پرسپولیس در این ورزشگاه تمرین کند، امکانات مناسب برای خبرنگاران و همچنین جایگاهی برای تماشاگران فراهم شود.

در بخشی از تمرین علی کریمی و جواد کاظمیان کمی با هم درگیر شدند که در این لحظه همه فکر کردند این دعوا جدی است اما این دو بازیکن با حرکت‌های بعدی خود نشان دادند که آن اتفاق تنها یک شوخی بوده است.

علیرضا محمد به دلیل آسیب دیدگی تنها از کنار زمین کار هم‌ تیمی‌هایش را نظاره می‌کرد.


نوشته شده در پنج شنبه 90/7/7ساعت 3:1 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |

اگر بیایم عذر خیلی ها را می خواهم / در این فوتبال همه دروغ می گویند 

گفته می‌شود وزیر و معاون وزیر ورزش به دنبال این هستند که دادکان دوباره به ساختمان انتهای خیابان سئول برگردد.او که 5 سال قبل با بی‌مهری هر چه تما‌م‌تر از فدراسیون فوتبال رفته بود، این روزها آن بی‌علاقگی گذشته را ندارد و می‌خواهد دوباره به فوتبال کشورش خدمت کند. 

*‌آقای دکتر این روزها شنیده می‌شود که قرار است شما دوباره به فدراسیون فوتبال برگردید؟

هنوز چیزی قطعی نیست. یک صحبت‌هایی شده. هنوز هم جواب قطعی نداده‌ام. چند نفر از دوستان آمده‌اند صحبت‌هایی را با واسطه و بی واسطه مطرح کرده‌اند. ولی هنوز به جمع‌بندی قطعی نرسیده‌ام. چون درگیر بیماری مادر هستم فعلا ذهنم مشغول است. این بنده خدا سنش بالاست و دچار شکستگی شده و حالش کمی وخیم بود و تا دیروز (سه‌شنبه) حالش چندان مساعد نبود. خدا را شکر حالش خوب است و می‌توانم روی برنامه‌هایم تمرکز کنم.

* خدا را شکر. حالا برنامه شما چیست؟

نمی‌دانم. آخر هیچ چیز مشخص نیست. یک بنده خدایی که دستش در دولت باز است آمد به من گفت بیا می‌خواهند که شما باشی و در فدراسیون فوتبال کار کنی. من گفتم من نمی‌توانم فدراسیون را سفارشی اداره کنم. چه تضمینی وجود داد که من، آقای کفاشیان نشوم؟ من می‌خواهم آن طور که مصالح فوتبال مملکت می‌گوید این ورزش را اداره کنم. این اصلا ممکن نیست. فوتبال شرایط خاص خودش را دارد. اگر سفارش پذیر بشوی دیگر نمی‌شود در این فدراسیون کار کنی.

*‌چه گفتند؟

فعلا هنوز داریم با هم حرف می‌زنیم.

* گویا آقای زمان آبادی هم واسطه شده‌اند؟

بله. یک صحبت‌هایی هم ایشان با من داشتند و با یکی دو نفر در میان مدیران وزارت ورزش. من به ایشان هم گفتم اجازه بدهید حال مادر بهتر شود بعد با هم حرف می‌زنیم.

* بالاخره چه می‌شود؟ می‌آیید؟

آخر می‌دانید حرف من چیست؟ من می‌گویم فوتبال آدم‌های خودش را می‌خواهد. افراد سیاسی که برای هیات‌مدیره دو تیم استقلال و پرسپولیس آورده‌اند، همگی آدم‌های شریف و خوبی هستند. در کارشان و در حوزه خودشان هم خیلی موفق هستند؛ اما اینجا فوتبال است. آدم خودش را می‌خواهد. چرا به فوتبالی‌ها اعتماد نمی‌کنند؟ اینها کار آدم را برای نفس کشیدن میان این همه آدم غیر فوتبالی سخت می‌کند. آقای رویانیان به من زنگ زدند و گفتند روز شنبه که روز شهادت امام جعفر صادق (ع) بود در هیات‌های بازار تهران برای شفای مادر شما دعا کردند و من برای آن زنگ زدم تا حال مادرتان را بپرسم. بعد صحبت به پرسپولیس کشید و ایشان گفت آمده که بماند و کار کند. من به ایشان گفتم شما اینجا هم آبرویتان را می‌بازید و هم آرزویتان را. اینجا فوتبال است و کاش نمی‌آمدید. ایشان هم گفتند چون تکلیف و ماموریت بود قبول کردند.من حرفم این است که کاش یک روزی بیاید که به فوتبالی‌ها اعتماد شود تا غیر فوتبالی‌ها این طوری در بن بست نیفتند که چون حکم و تکلیف شد، آمدیم. فوتبال را آدم‌ها برای عشقشان باید بیایند و دنبال کنند نه به دلیل تکلیف و ماموریت.

* حالا فرض را بر این می‌گذاریم که شما قبول کردید که به فدراسیون فوتبال برگردید. چطوری فدراسیون را اداره می‌کنید؟

من همان دکتر محمد دادکانم. هیچ فرقی نکرده‌ام. مگر می‌شود شیوه اداره فدراسیون فرق کند؟ فدراسیون فوتبال باید استقلال داشته باشد تا فوتبال به یک جایی برسد. مگر در زمان من فوتبال بد دید؟ در 6 رده سنی نونهالان و در تمام رد‌های دیگر در نوجوانان و جوانان تیم‌های ما موفق بودند. پایگاه‌های استعدادیابی ما مثل ساعت داشت کار می‌کرد. تیم ملی برای اولین بار بدون اما و اگر و بدون دردسر و بدون آنکه جگر مردم را خون کند، به جام جهانی رسید. چه چیزی از آن فوتبال باقی مانده؟ آن فدراسیون فوتبال کجاست؟

* پس اگر برگردید تغییرات کلی ایجاد می‌کنید؟

به خدا نمی‌شود با خیلی از این آقایان کار کرد. عذر خیلی‌ها را باید خواست. مگر می‌شود این طوری فدراسیون فوتبال را اداره کرد؟ فوتبال ما به صورت کلی‌اش دچار مشکل و فساد زیرپوستی شده. الان محمدرضا رحیمی دوست 30 ساله من نیامده به مشکل خورده. می‌خواهند دارش بزنند. به من زنگ زد فلانی چکار باید بکنم؟ به او گفتم ببین قبل از تو چه اتفاقاتی در آن باشگاه افتاده. همه را ببین و حرف بزن. حرف نزنی بدبختت می‌کنند. آخر این چه فوتبالی است که همه عادت کرده‌اند در آن دروغ بگویند و قانون را دور بزنند و بعد خودشان را موجه جلوه بدهند؟ این مردم گناه دارند. چرا کسی به آنها فکر نمی‌کند؟ این پولهایی که گفته‌اند فقط در لیگ برتر سالی 400 میلیارد می‌شود، از جیب چه کسی است؟ از جیب مردم است دیگر. چرا به آنها حرف راست نمی‌زنند؟ درد من این چیزهاست. من می‌گویم فوتبال باید با صداقت و استقلال کامل اداره شود. آقایان بعد از رفتن من هزار بار فدراسیون فوتبال را زیر و رو کردند تا خلافی، جرمی، چیزی پیدا کنند که نتوانستند. می‌دانید چرا؟ چون من دزد نیستم. همیشه دنبال این بودم که از خودم چیزی برای این مملکت بگذارم و بروم. من فدراسیون آن زمان را با اعتبار خودم پیش بردم. بدون آنکه مثل این روزها از سازمان پول میلیاردی بگیرم، میلیاردها تومان خرج کردم. همه اینها را بازاریان محترم و معتبر و اسپانسرها می‌دادند. امکاناتی که ما برای این فوتبال گذاشتیم اصلا به چشم آمد؟ ساختمان فدراسیون فوتبال الان بالای 10 میلیارد تومان می‌ارزد. اصلی کسی آمد بگوید فلانی اینها از کجا آمد؟ ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روی هم الان 5-4 میلیارد تومان می‌ارزد. امکاناتی که برای این فوتبال آوردیم را یک بار شنیدید آقایان به زبان بیاورند؟ این 3 ساختمان که فقظ ساختمان فدراسیون فوتبال بالای 3 هزار متر است، آکادمی فوتبال، چند هزار متر زمین در آبسرد دماوند و خیلی امکانات دیگر. همه اینها بدون آنکه دستم را برود سازمان تربیت بدنی دراز کنم به دست آمد. اما آیا به چشم آمد؟


نوشته شده در پنج شنبه 90/7/7ساعت 2:46 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |
<      1   2   3   4   5   >>   >