سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طوفان سرخ

نگاهی به پیروزی 3-2 سرخپوشان پایتخت مقابل ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور و حواشی پیرامون این مسابقه از دریچه دوربین:


نوشته شده در یکشنبه 90/9/6ساعت 9:40 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |

سرانجام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده شیث رضایی و محمد نصرتی اعلام شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلف محمد نصرتی و شیث رضایی اعلام کرد. دیدار دو تیم پرسپولیس و داماش گیلان در حالی مورخ ‌7/8/90 برگزار شد که از سوی محمد نصرتی و شیث رضایی تخلفاتی صورت گرفت.

بر همین اساس شیث رضایی به مدت ‌20 ماه از کلیه فعالیتهای ورزشی محروم (‌4 ماه برای ارتکاب عمل زننده و ‌16 ماه برای جریحه دار نمودن اخلاق عمومی ) و به پرداخت ‌300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محمد نصرتی نیز به مدت ‌10 ماه از کلیه فعالیتهای فوتبالی محروم (‌4 ماه برای ارتکاب عمل زننده و ‌6 ماه برای جریحه دار شدن اخلاق عمومی) و به مبلغ ‌300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه در احتساب محرومیت‌های فوق، محرومیت ناشی از صدور دستور موقت نیز محاسبه می‌شود.

کمیته انضباطی بروز رفتارها و اعمال مغایر شان این دو متخلف را ناشی از مسامحه مسئولان باشگاه فرهنگی پرسپولیس دانسته و این باشگاه را به پرداخت ‌200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.


نوشته شده در یکشنبه 90/9/6ساعت 11:6 صبح توسط 2ASH نظرات ( ) | |

تیم فوتبال پرسپولیس با 18 بازیکن در اصفهان حضور یافته و امروز (یکشنبه) به مصاف تیم ذوب آهن خواهد رفت.

کادر فنی این تیم 18 بازیکن را برای این دیدار در نظر گرفته است.

علیرضا حقیقی، مسعود داستانی، مجتبی شیری، علیرضا نورمحمدی، علیرضا محمد، سامان آقازمانی، ابراهیم شکوری، مامادوتال، علی کریمی، مازیار زارع، حسین بادامکی، محمد نوری، امیر حسین فشنگچی، محمد منصوری، جواد کاظمیان، روح ا... سیف الهی، مهرداد اولادی و غلامرضا رضایی بازیکنان منتخب کادر فنی برای دیدار برابر ذوب آهن می باشند.

گفتنی است؛ علی کریمی و مازیار زارع ساعاتی قبل از ورود تیم پرسپولیس، در هتل عباسی حضور یافتند.


نوشته شده در یکشنبه 90/9/6ساعت 9:46 صبح توسط 2ASH نظرات ( ) | |

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر با یک گل از سد سایپا عبور کرد.

دیدار پرسپولیس و سایپا از ساعت 15:15 دیروز در حضور نزدیک به 800 تماشاگر در ورزشگاه تقریبا خالی آزادی آغاز شد و با یک گل به سود پرسپولیس از روی نقطه پنالتی به پایان رسید.

مهرداد اولادی در دقیقه 7 یک پنالتی را از دست داد و دروازه‌بان سایپا ضربه مهاجم پرسپولیس را مهار کرد.

در دقیقه 39 محسن قهرمانی داور مسابقه پنالتی دوم را به سود پرسپولیس اعلام کرد که مازیار زارع این ضربه را به گل تبدیل کرد تا پرسپولیس با این پیروزی در انتظار نتایج سایر رقیبان باشد.

محسن قهرمانی داور مسابقه به علیرضا لطیفی از سایپا و علیرضا محمد از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

حمید استیلی بعد از تساوی برابر سپاهان از هواداران پرسپولیس انتقاد کرد و گفت بهتر است آنها به ورزشگاه نیایند و شاید به همین دلیل امروز یکی از کم تماشاگرترین بازی‌های لیگ برای پرسپولیس رقم خورد.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا حقیقی، ممدوتال، مجتبی شیری، علیرضا نورمحمدی، علیرضا محمد(70 سامان آقازمانی)، مازیار زارع، محمد نوری، حسین بادامکی، علی کریمی، جواد کاظمیان (90+1 محمد منصوری) و مهرداد اولادی( 70 امیر حسین فشنگچی)

سرمربی: حمید استیلی

ترکیب سایپا:وحید مهدی‌خانی، مجید غلام‌نژاد، پیروز قربانی، مجید ایوبی، علیرضا لطیفی، روزبه شاه‌ علیدوست، ابراهیم صادقی، اسحاق سبحانی( از دقیقه 46 سجاد شهباز‌زاده)، عباس محمدرضایی( از دقیقه 70 جواد آشتیانی)، مهدی خیری( از دقیقه 46 میلاد غریبی) و کریم انصاری فرد

سرمربی: مجید صالح


نوشته شده در چهارشنبه 90/9/2ساعت 7:30 صبح توسط 2ASH نظرات ( ) | |

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اخراج نوروزی گفت: فغانی از شنوایی خیلی بالایی برخوردار است و این یک نعمت خدادادی محسوب می‌شود.  

علی کریمی پس از تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم. تیم ضعیفی مقابل ما نبود، آنها دو قهرمانی متوالی به دست آورده اند و جزو تیم‌های خوب شهرستانی هستند.

وی افزود: تا قبل از اینکه 10 نفره شویم به بازی مسلط بودیم اما دقت نکردیم. طبیعی است وقتی که 10 نفره شدیم سپاهان بازی را به دست گیرد. آنها 10 دقیقه آخر به ما فشار آوردند.

این بازیکن درباره اینکه آیا اخراج نوروزی درست بود یا خیر، عنوان کرد: من در حال صحبت با داور بودم و چیزی نشنیدم. اگر یک متر هم حساب کنید داور از نوروزی عقب‌تر بود و خیلی جالب‌ بود که داور متوجه شد نوروزی چه گفته است. جالب بود که با این سروصدای هواداران فغانی گفت که شینده نوروزی چه گفته است. این نشان می‌دهد که فغانی از شنوایی خیلی بالایی برخوردار است و این یک نعمت خدادادی است.

کریمی خاطرنشان کرد: امیدوارم حسین عسگری که بعد از هر بازی مصاحبه می‌کند و می‌گوید همه چیز عالی بود و همه صحنه‌ها درست بود اینقدر شجاعت داشته باشد و اشتباهات را بگوید. فکر نمی‌کنم چیزی از او کم شود.


نوشته شده در یکشنبه 90/8/29ساعت 10:38 صبح توسط 2ASH نظرات ( ) | |

 

 

 

 

 

 

 

 


نوشته شده در یکشنبه 90/8/29ساعت 10:24 صبح توسط 2ASH نظرات ( ) | |

دکتر وجیه الله چشمه سری پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مصدومیت وحید هاشمیان گفت: پس از اینکه هاشمیان در تمرین 2 روز پیش از ناحیه کشاله دچار مصدومیت شد بررسی‌های اولیه را روی پای این بازیکن انجام دادیم و تشخیص ما مشخص شد.

با این حال برای اینکه جای وضعیت او را بیشتر بررسی کرده باشیم، هاشمیان به کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس که چند متخصص در آن حضور دارند رفت. با بررسی های انجام شده مشخص شد نظر من درست بود و وحید هاشمیان به دلیل کشیدگی شدید از نوع درجه یک حداقل 3 تا 4 هفته قادر به همراهی پرسپولیس نیست.

وی افزود: این بازیکن تحت درمان قرار می‌گیرد و با فیزیوتراپی و آب درمانی‌های که روی پای هاشمیان انجام می دهیم سعی خواهیم کرد شرایط او را دقیقا زیر نظر داشته باشیم.

پزشک پرسپولیس در مورد عدم حضور نوروزی در تمرین امروز گفت: نوروزی از ناحیه مچ پا کمی آسیب دیده بود و احساس درد داشت. به همین دلیل با کادر فنی جلسه گذاشتیم و تصمیم گرفتیم امروز استراحت کند و به آب درمانی بپردازد. او از فردا در تمرینات گروهی شرکت می‌کند.

چشمه سری در مورد مصدومیت غلامرضا رضایی نیز گفت: وقتی مطلع شدیم رضایی در بازی با اندونزی دچار مشکل شده ارتباطی با او برقرار کردیم که متوجه شدیم او مشکل خاصی ندارد و با فیزیوتراپی و برخی از کارهای اولیه می‌تواند در بازی روز شنبه با سپاهان پرسپولیس را همراهی کند. البته نظر دقیق‌تر درباره رضایی را فردا پس از معاینه اعلام خواهیم کرد.


نوشته شده در چهارشنبه 90/8/25ساعت 3:50 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان بازیکن اخلاق فوتبال ایران انتخاب شد.

مراسم تجلیل از برترین‌های اخلاقی و سادات جامعه ورزش از ساعت 18:25 امروز با حضور مسئولان، مربیان، بازیکنان و اصحاب رسانه در شهر مشهد آغاز شد. در این مراسم وحید هاشمیان مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شد.

همچنین از حمید استیلی به عنوان مربی بااخلاق تقدیر شد.

در بخش رسانه نیز خبرگزاری فارس به عنوان یکی از رسانه‌های برتر در حوزه اخلاق انتخاب شد. در کنار فارس خبرگزاری ایسنا، گروه ورزش 3 سیما، رادیو ورزش، روزنامه ایران ورزشی، روزنامه خبر ورزشی و همشهری تماشاگر بعنوان برترین‌های اخلاق انتخاب شدند.


نوشته شده در یکشنبه 90/8/22ساعت 11:25 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |

گزارش مسابقه دوستانه فوتسال بین تیم های پیشکسوتان پرسپولیس و تیم ملی سال 98 ایران به روایت عکس:

 

 

 

 

 

 


نوشته شده در چهارشنبه 90/8/18ساعت 2:30 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نوشته شده در سه شنبه 90/8/17ساعت 9:36 صبح توسط 2ASH نظرات ( ) | |
<      1   2   3   4   5   >>   >