سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طوفان سرخ


نوشته شده در سه شنبه 90/8/17ساعت 9:24 صبح توسط 2ASH نظرات ( ) | |

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حکم بازیکنان خاطی این تیم را اعلام کرد.

محمد رویانیان ظهر جمعه حکم بازیکنان خاطی این تیم در مسابقه برابر داماش گیلان را اعلام کرد. طبق این حکم شیث رضایی از باشگاه پرسپولیس اخراج شد و محمد نصرتی تا پایان نیم فصل محروم شد.

وی ادامه داد : شیث رضایی علاوه بر اخراج از تیم به دلیل تخریب چهره باشگاه 300 میلیون تومان جریمه شد. همچنین محمد نصرتی 250 میلیون تومان جریمه شد.

رویانیان با اشاره به دلایل اعلام این حکم گفت : روز اولی که من از این خبر مطلع شدم تصمیم گرفتم هر دو بازیکن را اخراج کنم اما دیدم هجمه ای علیه تیم درست شد که برخی از آنها برگرفته از حب و بغض های شخصی بود. به همین دلیل ما در اعلام حکم اصلی خودداری کردیم. اما در این مدت با صحبت هایی که با پیشکسوتان داشتیم و با نظرسنجی  مخفیانه ای که انجام دادیم این تصمیم را گرفتیم.


نوشته شده در جمعه 90/8/13ساعت 2:17 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ناسیونال پاراگوئه در تورنمنت جام ولایت با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.







 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نوشته شده در جمعه 90/8/13ساعت 11:52 صبح توسط 2ASH نظرات ( ) | |

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نوشته شده در یکشنبه 90/8/8ساعت 11:32 صبح توسط 2ASH نظرات ( ) | |

 


نوشته شده در یکشنبه 90/8/8ساعت 11:1 صبح توسط 2ASH نظرات ( ) | |

سرمربی تیم فوتبال پیروزی تهران گفت: در دیدار برابر تیم فوتبال داماش گیلان، برنامه های ویژه ای داریم.

حمید استیلی شامگاه جمعه در مصاحبه مطبوعاتی پیش از دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و پیروزی تهران افزود: در هفته جاری تیم فوتبال داماش گیلان را به خوبی آنالیز کردیم و در دیدار برابر این تیم، برنامه های ویژه ای داریم.

وی اظهار کرد: امیدوارم در این دیدار بتوانیم یک بازی خوب را از تیم پیروزی بنمایش بگذاریم و با برد از میدان خارج شویم.
استیلی بیان داشت: البته تیم فوتبال داماش گیلان در چند هفته اخیر متحول شده و نتایج خوبی کسب کرده و بازیکنان با تجربه ای هم دارد.
وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی، بازی سختی پیش رو مقابل دامش گیلان داریم اما هدف ما در این دیدار کسب سه امتیاز است.
استیلی اضافه کرد: ما در این دیدار """"جواد کاظمیان"""" را بدلیل محرومیت و """"حمید علی عسگر"""" را بدلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما خوشبختانه مصدومیت """"علی کریمی"""" برطرف شده و می تواند تیم را همراهی کند.
وی در مورد غیبت """"مهرداد اولادی"""" و """"ابراهیم شکوری"""" گفت: این دو نفر جزو 18 بازیکن بازی برابر داماش گیلان نبودند و قرار نبود تیم را در این دیدار همراهی کنند.
سرمربی تیم فوتبال پیروزی تهران در مورد آخرین وضعیت تیمش افزود: بازیکنان حرف شنوی دارند و تا روزی که من سرمربی این تیم هستم، حرفهایم را گوش می کنند.
دو تیم فوتبال داماش گیلان و پیروزی تهران در هفته دوازدهم از رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر شنبه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می روند.


نوشته شده در شنبه 90/8/7ساعت 11:56 صبح توسط 2ASH نظرات ( ) | |

117 دقیقه انتظار برای عبور از مس دسته اولی

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری خفیف برابر حریف خود مس رفسنجان به مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی راه یافت.

پرسپولیس تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و مس رفسنجان از ساعت 18 امروز در حضور 900 تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان 120 دقیقه پرسپولیس با نتیجه دو بر یک برابر مهمان خود به برتری دست یافت.

دو تیم در پایان نود دقیقه به تساوی یک بر یک دست یافته بودند.

گل های پرسپولیس را شیث رضایی در دقیقه 39 و محمد نوری در دقیقه 117 وارد دروازه حریف کردند و تک گل مس رفسنجان را علیرضا نورمحمدی در دقیقه 83 به اشتباه وارد دروازه پرسپولیس کرد.

تیم مس رفسنجان در رقابت های دسته اول باشگاه های کشور  با 1 امتیاز از 4 بازی در قعر جدول رده بندی گروه الف جای دارد.

حدود 900 الی هزار تماشاگر این بازی را از نزدیک در ورزشگاه آزادی تماشا کردند که 100 نفر از آنان را تماشاگران تیم مس رفسنجان تشکیل می دادند.

معدود تماشاگران و لیدرهای حاضر در ورزشگاه پس از گل اول و دوم پرسپولیس به شدت حمید استیلی را تشویق کرده و با شعار "پرسپولیس زلزله همینه همینه" و "حمید خان استیلی" به حمایت پرداختند.

غلامرضا رضایی ، وحید هاشمیان و محمد نوری نیمکت نشینان مطرح پرسپولیس در این بازی بودند که مصدومیت محمد نصرتی موجب شد نوری به بازی آمده و ناجی تیم لقب بگیرد.
پرسپولیس در مرحله بعد باید به مصاف برنده دیدار تیم های ذوب آهن و گسترش فولاد تبریز برود.

ترکیب پرسپولیس : علیرضا حقیقی، علیرضا نورمحمدی، شیث رضایی، محمد نصرتی(محمد نوری ، 35)، ابراهیم شکوری، حسین بادامکی، سامان آقازمانی، مازیار زارع(امیرحسین فشنگچی ، 69)، محمد منصوری(مجتبی شیری ، 77) ، جواد کاظمیان و هادی نوروزی.

سرمربی : حمید استیلی

 ترکیب مس رفسنجان : امین صنایعی ، علی نوریان ، حسین کاویانی فر(سجاد عسگری ، 51) ، رسول الهی مقدم(دوسانتوس ، 60) ، رامی باکاری ، جواد ماهری ، حمید غلامی ، شهاب شهداد نژاد ، میثم آرمیان(امیر نصیرالله ، 87) ، حیات منش ، محمد قریب

سرمربی : محمود محمودنیا


نوشته شده در سه شنبه 90/8/3ساعت 8:55 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |

تیم های پرسپولیس و نفت تهران از ساعت 18:15 امروز در حضور 17 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان موفق به بازگشایی دروازه حریف نشده و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هدایت ممبینی داور این مسابقه بود که به رضا معقولی ، حمید رضا فتحی ، مارسیو خوزه ، میثم خسروی ، مرتضی پورعلی گنجی و مجتبی زارعی از نفت و محمد نصرتی ، محمد نوری ، مازیار زارع و جواد کاظمیان از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پس از ثبت این نتیجه هواداران پرسپولیس به شدت علیه کادرفنی موضع گیری کرده و خواستار جدایی حمید استیلی شدند.

پرسپولیس با کسب این نتیجه پس از هفته یازدهم سیزده امتیازی شد و به رده یازدهم جدول سقوط کرد.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا حقیقی، محمد نصرتی، علیرضا نورمحمدی، شیث رضایی، مجتبی شیری(امیرحسین فشنگچی ، 89)، مازیار زارع، محمد نوری(وحید هاشمیان ، 75)، حسین بادامکی، جواد کاظمیان(مهرداد اولادی ، 65)، هادی نوروزی و غلامرضا رضایی.

سرمربی : حمید استیلی

 ترکیب نفت : سوشا مکانی ، مارسیو نارسیو  ،حمیدرضا فتحی ، میثم خسروی ، میثم آقابابایی ، خلدون ابراهیم ، علیرضا عزتی(مرتضی پورعلی گنجی ، 14) ، محمدحسین مهرآزما(مجتبی زارعی ، 40)  ،رضا معقولی ، یعقوب کریمی ، ایمان موسوی

سرمربی : حسین فرکی


نوشته شده در جمعه 90/7/29ساعت 8:36 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |







 

 

 


نوشته شده در یکشنبه 90/7/24ساعت 10:19 صبح توسط 2ASH نظرات ( ) | |

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس از غیبت علی کریمی در دیدار برابر مس و رفع مشکل علیرضا حقیقی خبر داد.
دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری در خصوص آخرین شرایط مصدومان پرسپولیس اظهار داشت: پس از تستی که انجام شد متوجه شدیم علی کریمی به دلیل مصدومیت در تمرینات تیم ملی نمی‌تواند در بازی مقابل مس به میدان برود. نمی‌توانیم در مورد او ریسک کنیم چون استیلی کریمی را برای یک بازی نمی‌خواهد و سلامتی این بازیکن در آینده برایمان بسیار مهم‌تر است.
وی درباره نوروزی گفت: هادی نوروزی رفع مصدومیت شده و برای بازی مقابل مس مشکلی ندارد.
پزشک پرسپولیس درباره علیرضا حقیقی عنوان کرد: پس از تستی که انجام شد مشخص شد حقیقی برای بازی فردا مشکلی ندارد. غلامرضا رضایی نیز که امروز اختصاصی تمرین کرد برای فردا مشکلی ندارد.
علیرضا محمد، حمید علی عسگر و مهرداد اولادی به دلیل مصدومیت و مازیار زارع و سامان آقازمانی به دلیل سه کارته بودن پرسپولیس را همراهی نخواهند کرد. پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر ساعت 16:50 فردا در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف مس خواهد شد.


نوشته شده در شنبه 90/7/23ساعت 10:30 صبح توسط 2ASH نظرات ( ) | |
<      1   2   3   4   5   >>   >