سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طوفان سرخ

سرمربی تیم فوتبال پیروزی تهران گفت: در دیدار برابر تیم فوتبال داماش گیلان، برنامه های ویژه ای داریم.

حمید استیلی شامگاه جمعه در مصاحبه مطبوعاتی پیش از دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و پیروزی تهران افزود: در هفته جاری تیم فوتبال داماش گیلان را به خوبی آنالیز کردیم و در دیدار برابر این تیم، برنامه های ویژه ای داریم.

وی اظهار کرد: امیدوارم در این دیدار بتوانیم یک بازی خوب را از تیم پیروزی بنمایش بگذاریم و با برد از میدان خارج شویم.
استیلی بیان داشت: البته تیم فوتبال داماش گیلان در چند هفته اخیر متحول شده و نتایج خوبی کسب کرده و بازیکنان با تجربه ای هم دارد.
وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی، بازی سختی پیش رو مقابل دامش گیلان داریم اما هدف ما در این دیدار کسب سه امتیاز است.
استیلی اضافه کرد: ما در این دیدار """"جواد کاظمیان"""" را بدلیل محرومیت و """"حمید علی عسگر"""" را بدلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما خوشبختانه مصدومیت """"علی کریمی"""" برطرف شده و می تواند تیم را همراهی کند.
وی در مورد غیبت """"مهرداد اولادی"""" و """"ابراهیم شکوری"""" گفت: این دو نفر جزو 18 بازیکن بازی برابر داماش گیلان نبودند و قرار نبود تیم را در این دیدار همراهی کنند.
سرمربی تیم فوتبال پیروزی تهران در مورد آخرین وضعیت تیمش افزود: بازیکنان حرف شنوی دارند و تا روزی که من سرمربی این تیم هستم، حرفهایم را گوش می کنند.
دو تیم فوتبال داماش گیلان و پیروزی تهران در هفته دوازدهم از رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر شنبه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می روند.


نوشته شده در شنبه 90/8/7ساعت 11:56 صبح توسط 2ASH نظرات ( ) | |