سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طوفان سرخ

دکتر وجیه الله چشمه سری پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مصدومیت وحید هاشمیان گفت: پس از اینکه هاشمیان در تمرین 2 روز پیش از ناحیه کشاله دچار مصدومیت شد بررسی‌های اولیه را روی پای این بازیکن انجام دادیم و تشخیص ما مشخص شد.

با این حال برای اینکه جای وضعیت او را بیشتر بررسی کرده باشیم، هاشمیان به کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس که چند متخصص در آن حضور دارند رفت. با بررسی های انجام شده مشخص شد نظر من درست بود و وحید هاشمیان به دلیل کشیدگی شدید از نوع درجه یک حداقل 3 تا 4 هفته قادر به همراهی پرسپولیس نیست.

وی افزود: این بازیکن تحت درمان قرار می‌گیرد و با فیزیوتراپی و آب درمانی‌های که روی پای هاشمیان انجام می دهیم سعی خواهیم کرد شرایط او را دقیقا زیر نظر داشته باشیم.

پزشک پرسپولیس در مورد عدم حضور نوروزی در تمرین امروز گفت: نوروزی از ناحیه مچ پا کمی آسیب دیده بود و احساس درد داشت. به همین دلیل با کادر فنی جلسه گذاشتیم و تصمیم گرفتیم امروز استراحت کند و به آب درمانی بپردازد. او از فردا در تمرینات گروهی شرکت می‌کند.

چشمه سری در مورد مصدومیت غلامرضا رضایی نیز گفت: وقتی مطلع شدیم رضایی در بازی با اندونزی دچار مشکل شده ارتباطی با او برقرار کردیم که متوجه شدیم او مشکل خاصی ندارد و با فیزیوتراپی و برخی از کارهای اولیه می‌تواند در بازی روز شنبه با سپاهان پرسپولیس را همراهی کند. البته نظر دقیق‌تر درباره رضایی را فردا پس از معاینه اعلام خواهیم کرد.


نوشته شده در چهارشنبه 90/8/25ساعت 3:50 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |