سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طوفان سرخ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اردوی خارج از کشور بدلیل عدم حضور تعداد زیادی از بازیکنانمان منتفی شد.
حمید استیلی در خصوص اردوی این تیم در جزیره کیش اظهار داشت: قصد داشتیم اردوی خود را در کشورهای عربی با هدف یک بازی تدارکاتی برگزار کنیم اما به دلیل عدم حضور ملی پوشانمان، یک بازیکن خارجی و مشکل خروج تعدادی دیگر از بازیکنان به علت سربازی و تحصیل شرایط اردوی خارج از کشور مهیا نشد.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم اردوی کوتاه مدت تیم را با هدف افزایش شرایط روحی و روانی و ایجاد آرامش برای بازیکنان در جزیره کیش برگزار کنیم.
حمید استیلی در مورد امکانات و شرایط این اردو تصریح کرد: همه چیز در اینجا خوب است و ما با برنامه تمرینی که در نظر گرفته ایم سعی خواهیم کرد وضعیت بدنی و روانی تیم را به سطح مطلوبی برسانیم.
سرمربی پرسپولیس در مورد بازیکنان مصدوم تیم افزود: ما در حال حاضر دو، سه بازیکن مصدوم مثل اولادی، شیث و محمد را داریم که بدلیل مصدومیت به صورت کامل در اختیار تیم نیستند. علیرضا محمد بدلیل آسیب دیدگی از ناحیه دست، تمرینات ویژه ای را انجام می دهد و در حال حاضر در تمرینات گروهی نیز شرکت می کند. شیث رضایی از روز دوشنبه در تمرینات حضور خواهد یافت و مهرداد اولادی نیز با مصدومیت از ناحیه مچ پا مواجه شده و تمرینات اختصاصی انجام می دهد.
استیلی در مورد بازی تدارکاتی برابر تیم منتخب کیش گفت: هیچ شناختی از این تیم نداریم و لازم هم نیست زیاد روی این موضوع تاکید کنیم. خوشبختانه در این جزیره، همیشه تیمی برای مسابقات تدارکاتی وجود دارد و ما تنها هدفمان را که حفظ شرایط تیم است، دنبال می کنیم.
سرمربی پرسپولیس درباره بازی برابر مس کرمان نیز افزود: مس، تیم خوب و قدرتمندی است و یقینا جایگاهش در جدول رده بندی این نیست. مس از بازیکنان قدرتمند، مدیریت و امکانات خوبی بهره می برد و ما بازی سختی در کرمان برابر این تیم داریم.
استیلی در خصوص مدیریت باشگاه نیز افزود: مدیریت باشگاه امکانات لازم را در اختیارمان قرار داده و از لحاظ اقتصادی نیز توانسته است با پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان، شرایط خوبی را برای آنها ایجاد کند. مدیریت باشگاه تاکنون خیلی به ما کمک کرده و در اصل پشتیبان ماست و انشاء ا... بتوانیم با بازی ها و نتایج خوب، پاسخ محبت های مدیران باشگاه را بدهیم.


نوشته شده در شنبه 90/7/16ساعت 12:55 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |