سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طوفان سرخ

سرمربی تیم فوتبال راه آهن که تمایل چندانی به مصاحبه در خصوص تیم سابقش ندارد، گفت: به عنوان یک هوادار امیدوارم پرسپولیس فاتح دربی 71 باشد.

*در آستانه دربی تهران هستیم، دربی امسال را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

- فقط به عنوان یک پرسپولیسی برای تیم محبوبم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتوانند در این بازی ببرند.

*فکر می‌کنید در این شرایط پرسپولیس می‌تواند برنده دربی شود؟

- در این رابطه هیچ صحبت دیگری ندارم.

*به نظر  می‌رسد نمی‌خواهید در مورد پرسپولیس در این مقطع صحبت کنید؟

- بله، در این مورد صحبتی در حال حاضر ندارم.

*هفته گذشته بحث برنامه 90 مربوط به ناپاکی‌های فوتبال بود، فکر می‌کنید تمام مشکلات فوتبال ما در این برنامه مطرح شد؟

- نه، به نظر من تنها درصد کوچکی را در این برنامه نشان دادند. خود من در راه‌آهن شاهد 100 مورد بودم که می‌گفتند هر جایی می‌روند، از این بازیکنان پول می‌خواهند. خانواده‌هایی که ضعیف هستند و به نان شبشان محتاج هستند اما برای اینکه بچه‌ آنها در تیمی بازی کند باید مبالغ میلیونی پرداخت کنند.

*این ناپاکی‌ها چه تأثیری در فوتبال ما داشته است؟

- عدم موفقیت، ناکامی و نزول فوتبال ما یکی از دلایلش همین ناپاکی و دلالی‌ها  بوده است.

*فکر می‌کنید با این ناپاکی‌ها می‌شود مبارزه کرد؟

- مطمئنا با همه چیز می‌شود مبارزه کرد. باید بخواهیم و مبارزه کنیم تا فوتبال ما درست شود.

*دلال‌ها تاکنون به خود شما پیشنهادی برای جذب بازیکن داده‌اند؟

- خدا را شکر آنها آدمهایشان را خوب می‌شناسند و عملکردم طوری بوده که هیچکس چنین اجازه و جرأتی به خودش نداده که در این مسائل به من پیشنهاد بدهد.


نوشته شده در یکشنبه 90/6/20ساعت 5:54 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی روز جمعه با استقلال از ساعت 10 صبح امروز و با اعلام قبلی پشت درهای بسته پیگیری شد.در این تمرین حدود 70 هوادار حضور پیدا کردند که حمید استیلی از این هواداران و خبرنگاران بابت اینکه تمرینات پشت درب‌های بسته است، عذرخواهی کرد.

* دو بازیکن خارجی پس از گفت‌وگو با حمید استیلی در تمرینات پرسپولیس شرکت کردند.این دو بازیکن قرار است سه جلسه با پرسپولیس تمرین کنند و سپس نظر نهایی درباره این بازیکنان اعلام شود. این دو امروز دقایقی با پرسپولیس تمرین کردند.

* مهرداد اولادی که این روزها درباره او حرف و حدیث زیاد است پس از حضور در تمرینات پرسپولیس تست شد. وی مدت 20 دقیقه زیر نظر دکتر سودی مدیر کلینیک پرسپولیس به تمرینات خود پرداخت که با اعلام دکتر سودی وضعیت او عالی بود و مشکل خاصی نداشت.مهرداد اولادی 70 دقیقه بدون مشکل تمرین کرد. 

* با توجه به برگزاری دربی 71 در روز جمعه حمید استیلی به مسئولان باشگاه پیشنهاد داده اردوی این تیم 48 ساعت قبل از بازی یعنی روز چهارشنبه تشکیل شود. 

* حبیب کاشانی قبل از دربی قرار است به تمرینات پرسپولیس برود با بازیکنان و کادر فنی دیدار کند. 

* محمد منصوری به دلیل مصدومیت 90 دقیقه تمرین کرد.

* علی کریمی با دو فرزندش در تمرین امروز حاضر شد.

* حمید استیلی به بازیکنان درباره مصاحبه‌هایشان در آستانه دربی توصیه‌هایی کرد. او معتقد بود حرمت‌ها نباید زیر سؤال برود.

* علیرضا محمد نیز تمرینات ویژه‌ای انجام داد. قرار است از وی تست گرفته شود تا مشخص شود به دربی می‌رسد یا نه.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نوشته شده در یکشنبه 90/6/20ساعت 5:3 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد تیمش روز به روز بهتر خواهد شد و در دیدار مقابل ذوب‌آهن یک بازی قابل قبولی را شاگردانش به نمایش گذاشتند. حالا وی به بازی بزرگ سال یعنی دربی سرخابی‌ها امیدوار است و امید دارد تا نتیجه ارزشمندی را مقابل استقلال رقم بزند.

*ظاهرا از عملکرد شاگردانتان در دیدار مقابل ذوب‌آهن رضایت دارید؟ 

- بله، آنها در این دیدار خیلی پرتلاش ظاهر شدند و انگیزه بالایی برای عوض کردن نتیجه داشتند. همانطور که دیدید روحیه جنگندگی آنها تا آخرین لحظه بازی هم قابل تقدیر بود و به همین دلیل توانستیم در لحظات تلف شده شکست را با مساوی عوض کنیم.

*شما از نحوه قضاوت خیلی شاکی بودید و قصد داشتید به زمین هم بروید؟

- من که خیلی ناراحت بودم و در چند صحنه سوت داور به ضرر ما بود، بچه‌های ما به همین دلیل عصبی شده بودند.

*اما ذوبی‌ها هم اعتراض داشتند؟

- اعتراض آنها به وقت اضافه بود اما دروازه‌بان آنها نزدیک به 3 دقیقه وقت تلف کرد و کفش‌هایش را عوض کرد در حالی که اعتراض ما به خطاهای مشکوک داخل محوطه جریمه بود.

*با این بازی به استقبال بازی بزرگ سال یعنی دربی سرخابی می‌روید؟

- برای آن بازی هم برنامه ریزی کردیم واگر بچه‌ها همان نمایش که مقابل ذوب‌آهن داشتند قطعا استقلال را شکست می‌دهیم البته اعتقاد دارم در دربی بهتر از بازی با ذوب‌آهن ظاهر می‌شویم و بباز این دربی نیستیم.

*دیروز هم در ورزشگاه آزادی از نزدیک شاهد بازی استقلال و تراکتورسازی بودید؟

- بله، باید این دیدار را از نزدیک می‌دیدم تا نکته‌های لازم را یادداشت کنم.

*و از سوی هواداران استقلال با تشویق دایی روبه‌رو شدید؟

- من توجیهی به این شعارها ندارم. تیم من روند رو به رشد خود را آغاز کرده و روی موفقیت تیم پرسپولیس تمرکز کرده‌ایم نه اینکه به شعارها توجه کنم.

*از هواداران 2 تیم استقلال و پرسپولیس چه انتظاری دارید؟

- از هواداران هر 2 تیم می‌خواهم از فحاشی و توهین پرهیز کنند ورزشگاه نباید با شعارهای زشت و ناپسند آلوده شود.


نوشته شده در یکشنبه 90/6/20ساعت 9:0 صبح توسط 2ASH نظرات ( ) | |

علی پروین با اشاره به دیدار پرسپولیس و ذوب‌‌آهن گفت: واقعا از نمایش پرسپولیس کیف کردم و استقلال را شکست میدهیم.

علی پروین درباره دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن که با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت، اظهار داشت:  واقعا پرسپولیس شاهکار کرد و خیلی بود. دست بچه‌ها درد نکند.در 6 بازی قبل هیچ وقت پرسپولیس این طور بازی نکرده بود. بهترین نتیجه برد پرسپولیس بود.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا استیلی اینقدر بدشانس است. نزدیک 8 توپ روی دروازه ذوب آهن رفت که هر کدام بوی گل می‌داد اما یکی از آنها داخل گل نشد ولی ذوب‌آهن دو توپ آورد و دو گل زد.

پروین تاکید کرد: مهاجم حریف توپ را زد، توپ قل قل خورد و رفت توی گل، یا گل دوم ذوب‌آهن مهاجم حریف استپ سینه کرد و آن طور توپ را داخل دروازه فرستاد اما پرسپولیسی‌ها دروازه خالی را نزدند. نمی‌دانم چرا حمید شانس ندارد. 

سرمربی پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس دقت می‌کرد  باید 6 گل به ذوب‌آهن می‌زد. شهاب گردان هم اگر نبود کار پرسپولیس راحت‌تر می‌شد. خدا وکیلی او هم چند توپ خوب را گرفت. انشاءالله این حمید هم شانس داشته باشد و به جای مساوی، ببرد. من به استیلی خسته نباشید می‌گویم.

پروین در ادامه،‌ با تقدیر از عملکرد امیر قلعه‌نویی در بازی روز گذشته تراکتورسازی با استقلال گفت: به نظرم دیروز، روز استقلال نبود. آنها تیم همیشگی نبودند اما واقعا تراکتور، تراکتور بود. من همیشه گفته‌ام امیر کارش را بلد است و اگر بلد نبود نمی‌توانست در تهران این طور با استقلال بازی کند.

وی افزود: امیر قلعه‌نویی یک چیزی بلد است، ما همیشه این را میگوییم. واقعا تراکتورسازی فوتبال خوب و روانی انجام داد و جا دارد به امیر قلعه‌نویی و این تیم تبریک بگویم. انشاءالله این برد مبارکشان باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره دیدار جمعه هفته جاری پرسپولیس و استقلال گفت: قبلا گفته بودم این بازی مساوی می‌شود اما وقتی بازی با ذوب‌آهن را دیدم کیف کردم و نظرم عوض شد. حالا می‌گویم پرسپولیس انشاءالله با کمک بچه‌های سرحال و کریمی قبراق که واقعا عملکرد خوبی در خط هافبک داشت برنده بازی است. امیدواریم این اتفاق بیفتد تا دل این جوان‌های هوادار پرسپولیس شاد شود. واقعا در چند صحنه علی کریمی با آن حرکات زیبای خود عالی بود. البته تمام بازیکنان خوب بودند و تیم حمید فوتبال خوب و قشنگی انجام دادند.


نوشته شده در شنبه 90/6/19ساعت 11:40 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |

وحید هاشمیان آنقدر تجربه دارد که شکست استقلال مقابل تراکتورسازی را به دربی تهران ربط ندهد و به دور از احساس و با منطق به این دیدار بزرگ نگاه کند.مهاجم با تجربه پرسپولیس مدعی شد که مقابل استقلال دنبال 3 امتیاز بازی هستند و تلاش می‌کنند تا به هدفشان برسند.

*مقابل ذوب‌آهن در فولادشهر مساوی کردید، در مورد این دیدار صحبت می‌کنید؟

- ذوب‌آهن همیشه تیم خوب و سختکوشی نشان داده اما در این دیدار تمام جریان بازی دست ما بود و شانس‌های خیلی زیادی بدست آوردیم که متأسفانه از آنها استفاده نکردیم. ذوب‌آهن در این دیدار تحت تأثیر ما قرار داشت که 2 شانس گلزنی بدست آورد و از آنها استفاده کرد. به هر حال مساوی بهتر از باخت بود هرچند که می‌توانستیم این بازی را ببریم و با 3 امتیاز به تهران برگردیم.

*پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن خیلی با انگیزه بود و نمایش بسیار خوبی داشت، چه اتفاقی برای تیم شما افتاده بود که متفاوت از گذشته ظاهر شدید؟

- اتفاق خاصی نیفتاده بود. ما تیم خوبی داریم. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان خیلی خوب و بزرگی دارد. متأسفانه در هفته‌های اول بدشانس بودیم و یک سری حواشی هم از بیرون به تیم لطمه می‌زد اما تیم ما رشد صعودش‌اش را شروع کرده و شرایط بهتری نسبت به گذشته داریم.

*مصدومیتها هم بلای جان تیم شده، اینطور نیست؟

- صددرصد همینطور است چون هر بازیکنی برای تیم مهم است. متأسفانه در این چند هفته مصدومیت‌های تیم ما زیاد بوده اما فوتبال همین است و در طول فصل بازیکنان مصدوم می‌شوند اما مهم این است کسانی که جایگزین می‌شوند باید خیلی خوب کار کنند. مصدومیت نباید باعث شود که تیم از هدفش دور شود.

*در آستانه دربی تهران قرار داریم، این دیدار چقدر اهمیت دارد؟

- این بازی برای تماشاگران خیلی مهم است چون یک بازی تاریخی است و سالهاست که 2 تیم مقابل هم قرار می‌گیرند اما در این چند ساله بازیکنان استقلال و پرسپولیس آنقدر مقابل هم بازی کرده‌اند و در تیم ملی همبازی بوده‌اند و با هم دوست هستند که هیجان سالهای خیلی قدیم را ندارد.

*دربی پیش رو را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

- امیدوارم بازی خیلی خوبی شود و هر 2 تیم نمایش خوبی داشته باشند و البته تیم ما پیروز شود.

*با توجه به شرایط و نتایج 2 تیم خیلی‌ها استقلال را برنده این دیدار می‌دانند، نظر شما در این رابطه چیست؟

- الان شروع لیگ است و تازه هفته ششم را پشت سر گذاشته‌ایم و تا هفته سی و چهارم هنوز خیلی فرصت دارم و برای قضاوت خیلی زود است. خیلی از تیمهایی که الان در جدول بالا هستند آخر فصل پایین جدول خواهند بود. به نظر من دربی بازی سختی خواهد بود و امیدوارم دیدار خوبی از کار درآید.

*باخت استقلال به تراکتورسازی روی روند حریف شما چه تأثیری خواهد داشت؟

- نمی‌دانم این مسأله مربوط به استقلال است و بهتر است این سوال از خودشان بپرسید.

*این شکست چه تأثیری روی شما دارد؟ آیا انگیزه شما را افزایش داده است؟

- نه تأثیری روی کار ما ندارد و انگیزه ما به بچه‌های خودمان بستگی دارد. هدف ما این است که روز دربی خوب کار ک نیم و 3 امتیاز بازی را بگیریم. ما گول این باخت استقلال را نمی‌خوریم چون این باخت هیچ ارتباطی به دربی ندارد.

*حضور در دربی برای شخص شما چقدر اهمیت دارد؟

- این بازی هم برای من مثل همه بازیها است. همیشه با تمام نیرو در بازیها شرکت می‌کنم و بازی با استقلال فرقی با بازیهای دیگر برایم ندارد.

*از هواداران 2 تیم در دربی چه انتظاری دارید؟

- انتظار دارم که فقط تیم خودشان را تشویق کنند و به حریف احترام بگذارند و کمک کنند تا بازی خوبی انجام شود. از آنها می‌خواهم تماشاگرنماها را از استادیوم بیرون کنند تا بازی خوبی از 2 تیم شاهد باشیم.


نوشته شده در شنبه 90/6/19ساعت 8:3 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکل تیم ناهماهنگی است که به مرور زمان حل می‌شود.

حسین بادامکی تصریح کرد: به هر حال شرایط تیم ما شرایط خاصی بود؛ در تیم کمی ناهماهنگی‌ بود که به مرور زمان برطرف خواهد شد و قطعا در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد.

وی افزود: حمید استیلی مربی جوان و با انگیزه‌ای است و با کار و اراده قوی انشاء الله پرسپولیس را به تیم مورد انتظار هواداران تبدیل می‌کند و وی قطعا گزینه مناسبی برای تیم است.

بادامکی با اشاره به بازی داربی خاطر نشان کرد: پیش‌بینی این بازی بسیار سخت است و امیدوارم با تلاش و کوشش و حمایت هواداران و دعای خیرشان بتوانیم پیروز میدان باشیم.

هافبک پرسپولیس تهران ابراز داشت: بازی کردن در تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است و من نیز تمام تلاشم را می‌کنم؛ کی‌روش مربی بزرگ و شناخته شده‌ای است امیدوارم که بتوانم نظر وی را جلب کنم.


نوشته شده در شنبه 90/6/19ساعت 7:54 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |

مهرداد اولادی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از دعوت به کمیته انضباطی خودش را ممنوع المصاحبه کرد.
اولادی روز شنبه تصریح کرد: باشگاه مرا برای پاسخگویی به یکسری از مسائل به کمیته انضباطی دعوت کرده است.نمی دانم دلیل دعوتم چه بوده است، با این حال تشخیص دادم چند روزی مصاحبه ای انجام ندهم تا در آستانه دیدار با استقلال مشکلی پیش نیاید.

اولادی هفته دوم مسابقات لیگ برتر در بازی برابر شاهین دچار مصدومیت شد و پس از آن حرف و حدیثهای فراوانی در خصوص اینکه او به شهرآورد می رسد یا نه، مطرح شد. به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس اولادی را به خاطر مصاحبه علیه کادر پزشکی باشگاه به کمیته انضباطی احضار کرده است.
بر اساس آخرین اظهار نظرهای اولادی، این بازیکن به بازی روز جمعه برابر استقلال می رسد.


نوشته شده در شنبه 90/6/19ساعت 7:48 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ برای گرفتن حداکثر امتیاز به اصفهان آمده‌ایم.

حسین بادامکی در نشست خبری پیش از مسابقه با ذوب‌آهن اظهار داشت: دیدار فردا فوق‌العاده سخت خواهد بود. ذوب‌آهن یک تیم همیشه مدعی است و برای ما کاملا قابل احترام است اما مجبوریم که خوب بازی کنیم تا پیش از دربی در شرایط مناسب‌تری قرار بگیریم.

وی ادامه داد: از تعطیلات لیگ حداکثر استفاده را کردیم و از نظر بدنی و فنی تمرینات خوبی را انجام دادیم. برای گرفتن حداکثر امتیاز به اصفهان آمده‌ایم.


نوشته شده در چهارشنبه 90/6/16ساعت 10:20 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه به دربی فکر می‌کنند، اما من ابتدا به بازی برابر ذوب‌آهن و سپس بازی با استقلال فکر می‌کنم.
جواد کاظمیان در‌خصوص وضعیت آمادگی خود پیش از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: متأسفانه سرماخوردگی‌ام خوب نشده و به همین دلیل از حمید استیلی خواستم تا تمرین نکنم، اما وی موافقت نکرد و خواست که در تمرینات حاضر شوم به همین دلیل در تمرینات چند روز اخیر آمادگی کافی نداشتم.
وی ادامه داد: بازی خیلی مهمی برابر ذوب‌آهن داریم. همه به دربی فکر می‌کنند، اما من معتقدم بازی با ذوب‌آهن بسیار سخت است. 3 امتیاز این مسابقه را می‌خواهیم تا از نظر روحی تقویت شویم.

بازیکن پرسپولیس درخصوص دربی خاطر نشان کرد: بازی سختی در اصفهان داریم چون هوای اصفهان سنگین است و من تجربه بازی در این شهر را دارم. هدف اول ما پیروزی بر ذوب‌آهن است و سپس به استقلال فکر می‌کنیم.
کاظمیان در پاسخ به این سئوال که آیا می‌توانید در دربی پیروز شوید، عنوان کرد: دربی شرایط خاص خود را دارد، هر تیمی که بهتر از موقعیت‌های خود استفاده کند می‌تواند پیروز شود و ما هم برای برد به میدان می‌رویم.
وی در مورد اینکه همه از وی انتظار گلزنی دارند، گفت: قبول دارم که انتظارات بالا رفته اما همان‌طور که قبلاً‌ گفتم من گلزنم نیستم، اما در پایان هرفصل 10 تا 12 گل می زنم و تلاش می‌کنم همیشه خوب باشم به فکر موقعیت‌سازی هستم و در مواردی که بتوانم گلزنی هم می‌کنم.


نوشته شده در چهارشنبه 90/6/16ساعت 4:39 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |

علی کریمی از علی دایی حمایت می کند و می گوید عده ای با به وجود آوردن مسائل حاشیه ای می خواهند نام دایی را خراب کنند.

علی کریمی در مورد اتهامی که برخی افراد به علی دایی می زنند(می گویند او هواداران را تحریک می کند تا نامش را در ورزشگاه ها فریاد بزنند)می گوید: نه،علی دایی که نمی آِید این کار ها را بکند.او نه نیازی به این کارها دارد و نه آدمی است که از این کارها بکند.ولی یکسری دوست دارند این اتفاق ها بیفتد تا چیزی هم گیرشان بیاید. آنها منتظرند این اتفاق ها بیفتد و سودش را ببرند. چطور می شود که بیایند بنرهای بزرگی درست کنند که قیمت زیادی دارد و باورمان شود که یک هوادار پول این بنر را داده است. به نظرم یکسری می خواهند با این کارها ، اسم علی دایی را هم خراب کنند.

وی ادامه می دهد : علی دایی از اسطوره های فوتبال ماست و نیازی به این کارها ندارد. او بالا و پایین این فوتبال را زیاد دیده اما یکسری ها می خواهند از کنار اسم دایی و اعتراض مردم به اهداف خودشان برسند و این برای خود دایی هم بد می شود. آقای دایی الان تیم دارد و دارد مربیگری اش را می کند. دنبال این مسائل هم نیست اما یکسری ها این قضایا را دامن می زنند و دنبال اهداف شخصی شان هستند.
او در پایان در مورد اظهار نظر علی دایی و اینکه گفته بود علی کریمی در تیم ملی خودش یک تیم است می گوید:«او به من لطف دارد و من هم برایش آرزوی موفقیت می کنم.»


نوشته شده در چهارشنبه 90/6/16ساعت 4:25 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >