سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طوفان سرخ

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در واکنش به اخباری مبنی بر رابطه نه چندان خوبش با کریمی گفت: به این حرف‌ ها توجه نکنید و او به‌ خاطر شرایط پرسپولیس ناراحت است.

علی پروین گفت: پس از حضورم در تمرینات پرسپولیس سعی کردم بازیکنان و حمید استیلی را زیر نظر داشته باشم. این بچه‌ها خوب زحمت می‌کشند و امیدوارم با فراموشی بدشانسی‌ها مزد زحمات خود را در بازی مقابل فجر سپاسی بگیرند.

وی افزود: پتانسیل پرسپولیس بالاست و در صحبتی که با بچه‌ها داشتم فقط سعی کردم از لحاظ روحی و روانی آنها را آماده کنم. بچه‌ها فهمیده‌اند که دربی تمام شده و باید با قدرت به بازی آینده فکر کنند و انشاء‌الله فردا با یک پیروزی خوب مقابل فجر سپاسی استارت جدیدی می‌زنند.

پروین خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: حرف اصلی من با هواداران است. درست است دربی را باخته‌ایم اما اگر هواداران مثل ستون های محکم پشت بازیکنان، استیلی و مسئولان باشگاه نباشند این تیم به هدفش نمی‌رسد. ما به عنوان کسی که عاشق این تیم هستیم روی حمایت تک تک هواداران حساب ویژه‌ای باز کردیم. امیدوار هستم هواداران طوری ما را حمایت کنند تا همه اتفاقات گذشته فراموش شود و بچه‌ها با روحیه جنگندگی و تمام تلاش خود با بردهای خوب به بالای جدول بیاید.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص کمیته پیشکسوتان تصریح کرد: در این کمیته بزرگان پرسپولیس که زمانی چشم و چراغ این تیم بودند حضور دارند. کار را ول نمی‌کنیم و با قدرت کمیته پیشکسوتان پرسپولیس به کارش ادامه می دهیم تا از نظرات آنها بهترین استفاده را کنیم.

پروین ضمن ناراحتی از برخی صحبت‌هایی که از او در رسانه‌ها چاپ شده است گفت: من همیشه به قشر زحمت‌کش خبرنگاران احترام می‌گذارم چون زحمات زیادی را برای اطلاع‌رسانی انجام می‌دهند. آنها جلوی آفتاب و زیر باران از تلاش خود دست بر نمی‌دارند اما از آنها می‌خواهم که از نوشتن حرف‌های من به صورت نادرست خودداری کند. خدا را شکر تا به امروز زیاد این اتفاق نیفتاده و امیدوارم اصلا نیفتد. چون الان وظیفه من این است که به پرسپولیس کمک کنم تا یک جان تازه‌ای بگیرم نه اینکه دنبال کار دیگری باشم.

پروین در خصوص برخی اخبار مبنی بر اینکه با کریمی رابطه‌ خوبی ندارد گفت: علی کریمی شاگرد من بوده است. من همه شاگردانم را دوست دارم. انشاء‌الله علی با کمک همه بچه‌ها دست به دست هم دهد تا پرسپولیس به نتیجه خوب برسد. به این حرف‌ها زیاد توجه نکنید. این حرف‌هایی است که می‌نویسند. علی یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایران است و قطعا می‌تواند به پرسپولیس کمک زیادی کند. اگر کریمی الان کمی ناراحت است به خاطر شرایط دربی و پرسپولیس است و آن به هم به خاطر غیرت و تعصب بالایش است. البته خداوکیلی همه بچه‌ها ناراحت هستند اما انشاء‌الله همه چیز درست می‌شود.


نوشته شده در شنبه 90/7/2ساعت 1:52 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |