سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طوفان سرخ

سرمربی پرسپولیس با مطلوب ارزیابی کردن شرایط تیمش گفت: تشنه کسب سه امتیاز دیدار با فجرسپاسی هستیم. 

حمید استیلی درباره آخرین شرایط پرسپولیس در آستانه دیدار فردا با فجرسپاسی عنوان کرد: پس از اتفاقاتی که در چند روز گذشته رخ داد شرایط را طوری فراهم کردیم که بازیکنان فقط به فکر تمرینات خوب و شادابی لازم برای بازی مقابل فجر باشند.

وی با اشاره به حضور علی پروین در هیئت مدیره و تمرینات گفت: قطعا حضور پروین به عنوان یک بزرگتر می‌تواند کمک‌ زیادی به ما کند. ایشان وقتی در تمرینات حضور پیدا می‌کند انگیزه بازیکنان بیشتر می‌شود و دوست دارند خودشان را بیشتر ثابت کنند. خوشحالم که شرایط پرسپولیس بعد از باخت ناباورانه در دربی و بازی نه چندان خوب در شرایط ایده‌آل است.

استیلی تاکید کرد: خیلی از بازیکنان حتی تا چند ساعت گذشته در شوک دربی و اتفاقات آن بودند. خیلی سعی کردیم با آنالیز بازی استقلال و گوشزد کردن نقاط ضعف و همچنین پرقدرت کردن نقاط قوت شرایط پرسپولیس را مثل بازی با ذوب‌آهن کنیم که خوشبختانه تا حدود زیادی همراه با دستیارانم به این هدف رسیده‌ایم.

وی در ادامه درباره دیدار فردا گفت: فجر همیشه تیمی جوان و جویای نام بوده و بازیکنان خوب و خطرناکی دارد. آنها همیشه فوتبال خوبی بازی می‌کنند و باید مقابل این تیم مراقب باشیم. فجر با توجه به اینکه در خانه بازی می کند قطعا مقابل پرسپولیس انگیزه فراوانی دارد تا خودش را نشان دهند اما ما هم با توجه به اینکه باید به جمع بالانشینان جدول برسیم با تمام قدرت به شیراز می‌رویم تا به سه امتیاز برسیم.

استیلی در پاسخ به این سؤال که آیا در ترکیب تیم با توجه به تمرینات دو روز گذشته تغییراتی ایجاد خواهید کرد یا خیر،‌ گفت: همیشه گفته‌ام سعی می‌کنم بازیکنانی که در یک هفته قبل در تمرینات بهترین عملکرد را به نمایش گذاشته‌اند ‌داخل زمین بروند. حالا باید بینیم شرایط حریف چه طور است تا تصمیمات لازم را بگیریم. احتمال دارد تغییرات کوچکی در ترکیب بدهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پروین در امور فنی تیم دخالت می‌کند یا خیر،‌ گفت: علی آقا بزرگ ما است و خوشبختانه حمایتی که این گروه از هیئت مدیره پرسپولیس مانند گروه قبل از من انجام دادند، قابل تقدیر است. من مربی‌ای هستم که همیشه مشاوره می‌گیرم تا بهترین تصمیم‌ها را برای پرسپولیس بگیرم. قطعا با حمایتی که از من شد، انگیزه بیشتری را دارم تا پرسپولیس هر چه سریع‌تر به شرایط ایده‌آل برگردد. این تیم، تیم خوبی است و فقط امیدوارم بدشانسی دست از سر ما بردارد. خود علی آقا هم شاهد است که ما در چند بازی خیلی خوب بودیم اما متاسفانه به دلیل ناهماهنگی‌ها کمی بدشانس بودیم.

استیلی در خصوص وضعیت علی کریمی گفت: کریمی بازیکن باتعصبی است که از شکست‌های تیم مانند هواداران باتعصب بسیار ناراحت می‌شود. او هم دوست دارد هر چه سریع‌تر پرسپولیس به بالای جدول بیاید و تمام سعی و تلاش خود را در تمرینات و بازی‌ها انجام می‌دهد. کریمی یک بازیکن بسیار باتعصب به پیراهن پرسپولیس است که قطعا با بازی‌های زیبای او تیم می‌تواند قدرت تاکتیکی خود را بهتر به نمایش بگذارد.

وی افزود: کریمی در هفته گذشته کمی از ناحیه کمر دچار مشکل بود اما خوشبختانه اکنون مشکلی ندارد و در تمرینات گروهی است. امیدوارم با توجه به اینکه در حال حاضر همه بچه‌ها با یکدیگر همدل شدند تا اتفاقات گذشته را فراموش کنند مقابل فجر سپاسی بدشانسی‌های خود را به پایان برسانیم و به سه امتیاز بازی برسیم. هنوز وقت داریم تا با بازی‌های خوب به جمع صدرنشینان بپیوندیم.

استیلی در خصوص وضعیت نوری و رضایی یادآور شد: این دو بازیکن پس از اتفاقاتی که در دربی و تمرینات افتاد از لحاظ روحی کمی ناراحت بودند اما با صحبت‌های علی پروین و آقای رویانیان مدیرعامل محترم باشگاه مثل تمام بازیکنان در شرایط خوبی هستند.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: تشنه این هستیم تا در زمین بازی خود را ثابت کنیم و با این بازیکنان با یک فوتبال زیبا به دنبال این هستیم تا به سه امتیاز بازی برسیم.


نوشته شده در شنبه 90/7/2ساعت 1:21 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |