سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طوفان سرخ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هم ما و هم باشگاه به یکسری اصول اعتقاد داریم و پایبند به آن هستیم. علیرغم نیازی که به حضور محمد نصرتی و شیث رضایی داشتیم اما اصول دینی و اخلاقی خودمان را رعایت کردیم و از این دو بازیکن استفاده نخواهیم کرد.

حمید استیلی در کنفرانس پیش از دیدار برابر استقلال از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور در جمع خبرنگاران گفت: ایام حسینی را تسلیت عرض می کنم و انشاء ا... که در این ایام توانسته باشیم فیض لازم را ببریم.

وی افزود: روز جمعه بازی حساسی را در پیش داریم. همیشه جام حذفی، جام شگفتی‌ها بوده و هر ساله تیم‌هایی از لیگ یک و دو به مراحل بالاتر رسیده‌اند. در بازی فردا هر دو تیم از این بازی برد می‌خواهند.

سرمربی سرخپوشان تصریح کرد: پرسپولیس در یکی، دو سال گذشته نشان داده که در جام حذفی قدرت زیادی دارد. با این حال ما امسال با قرعه سختی در جام حذفی مواجه شدیم و توانستیم ذوب آهن را در خانه اش حذف کنیم. ما قبل از بازی با تراکتورسازی روند خوبی را آغاز کرده بودیم و حتی در دیدار با تراکتورسازی هم نمایش بسیار خوبی داشتیم، اما قانون نانوشته فوتبال که هر تیمی که خوب بازی کند، پیروز نمی‌شود در آن بازی برای ما اجرا شد و نتوانستیم بازی را ببریم. با این حال امیدوارم فردا با وجود این که بازیکنان محروم و مصدوم زیادی داریم، بازی خوبی را مقابل استقلال انجام دهیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

حمید استیلی ادامه داد: تیم ما در حال حاضر با مشکلات فراوانی روبرو است، اما به بازیکنانم افتخار می‌کنم. همان طور که آن‌ها در جام ولایت مقابل استقلال بسیار خوب بازی کردند و اگر قدر موقعیت‌هایمان را می‌دانستیم بازی را با نتیجه‌ خوبی برده بودیم، امیدوارم که در بازی فردا هم علاوه بر مسایل فنی و اخلاقی، نمایش خوبی داشته باشیم و با کمک هوادارانمان استقلال را ببریم.

استیلی در مورد هواداران تاکید کرد: هواداران ما خودشان فهیم هستند. فقط از آن‌ها می‌خواهم که صبور باشند. تا الان، هم باشگاه و هم بازیکنان هر چه در توان داشتند برای پرسپولیس گذاشته‌اند و اگر شما بعد از یک بازی به رختکن ما بیایید، می‌بینید که بازیکنان از فرط خستگی نای بلند شدن هم ندارند. به هر حال ما فردا سعی و تلاشمان را می‌کنیم، باقی چیزها و نتیجه‌ بازی دست خدا است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مهرداد اولادی و غلامرضا رضایی گفت: اولادی شرایط خوبی دارد، اما رضایی در چند روز گذشته در تمرین‌های گروهی شرکت نکرده بود. با این حال پزشکان تیم در تلاش هستند که او را به این بازی برسانند. ما فردا در کل 18 بازیکن هم نداریم و سه دروازه‌بان روی نیمکت داریم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: تیم‌های مقابل خیلی سعی می‌کنند که با استفاده از شعارهای مختلف روحیه بازیکنان ما را تضعیف کنند اما ما دیگر به این مساله عادت کرده‌ایم. متاسفانه اخلاق مساله‌ گمشده فوتبال است. شاید خیلی از تیم‌ها در این شرایط اگر به جای پرسپولیس بودند، از نصرتی و شیث رضایی استفاده می‌کردند اما ما فقط شعار نمی‌دهیم و واقعا مسایل اخلاقی را رعایت می‌کنیم هر چند که احتیاج شدیدی به نصرتی و رضایی برای مسابقه داشتیم. وی در مورد بازگشت معمارزاده افزود: میثاق وقتی فهمید اشتباه کرده از ما عذرخواهی کرد و به تمرینات بازگشت. او کمی زود قضاوت کرده بود و وقتی که فهمید اشتباه کرده، پشیمان شد. وظیفه ما ساختن است نه تخریب.

سرمربی پرسپولیس در مورد منابع مالی این باشگاه اظهار داشت: به اعتقاد من مهم شایستگی و لیاقت مدیران باشگاه‌ها است که بتوانند برای خودشان منابع مالی ایجاد کنند. اگر الان پرسپولیس توانسته به تعهداتش به بازیکنان عمل کند، به خاطر شایستگی مدیریت و شخص رویانیان بوده است.

استیلی در مورد جذب هواداران گفت: باشگاه پرسپولیس یک سایت برای هواداران راه‌اندازی کرده که آن‌ها را جذب کند و بدین طریق هواداران را بشناسد. حتی باشگاه ما برای تیم‌های پایه در حال ایجاد شناسنامه است. همه اینها کارهای خوبی است که در باشگاه پرسپولیس انجام می‌شود و نمی‌توانیم به خاطر پیشرفت یک باشگاه بگوییم که پول‌های آن باشگاه از کجا آمده است.

استیلی در مورد بازی احتمالی 120 دقیقه ای جام حذفی ادامه داد: ما هم برای 90 دقیقه و هم برای 120 دقیقه برنامه‌ریزی کرده‌ایم و امیدواریم که بازی خوبی را انجام دهیم. بازیکنانمان هم از لحاظ روانی و هم از لحاظ تاکتیکی به آمادگی کامل رسیده اند.

سرمربی قرمزپوشان در خصوص شایعه باخت استقلال گفت: جام حذفی برای همه تیم‌ها یک میانبر به سوی لیگ قهرمانان آسیا است و مطمئنا دو تیم برای تصاحب مجوز لیگ قهرمانان آسیا در برابر هم ظاهر می شوند و جای هیچ گونه اشتباهی نیست.

استیلی درباره بازی کردن احتمالی علی کریمی در نوک حمله پرسپولیس در بازی برابر استقلال ادامه داد: در بازی قبلی بازیکنان ما بیشتر شناور بازی می‌کردند. با این حال پاس‌های گلی که علی کریمی به بازیکنان می‌دهد کمتر از گل زدن نیست. منتهی ما در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم. با این حال همیشه این طور نیست و یک روز هم توپ های ما وارد گل می‌شود.


نوشته شده در پنج شنبه 90/9/17ساعت 8:18 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |