سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طوفان سرخ

گل دوم پرسپولیس برابر ذوب آهن با زرنگی بادامکی به ثمر رسید و همه را غافل گیر کرد.

حسین بادامکی گفت: در این فصل چند بار از این روش استفاده کردیم و در بازی با صبا هم به گل رسیدیم. جلوی ذوب آهن هم وقتی بازیکنان حریف سر گرم جر و بحث بودند. توپ را کاشتیم و شروع کردیم. کاملا هم درست بود و نمی دانم چرا برای بعضی سوال برانگیز بود. داور بعد از اعلام خطا به سوت خود اشاره نکرد که برای شروع بازی بخواهیم منتظر بمانیم، وقتی هم شروع کردیم داور سوت نزد که بخواهیم متوقف شویم.

هافبک دفاعی پرسپولیس در ادامه افزود: جام حذفی یک تک بازی است. فرصت اشتباه ندارید و نباید هیچ فرصتی را از دست بدهید. مثل مسابقات لیگ نیست که بتوانید در بازی های بعدی جبران کنید و به خاطر همین خیلی از تیم های بزرگ از رقابت های حذفی کنار می روند و در این بازی هم یک حریف قدرتمند داشتیم که دو بار از ما جلو افتاد ولی انگیزه هایی که داشتیم باعث شد تا در نهایت به برتری برسیم.

بادامکی درباره بازی با تراکتورسازی و اینکه استقبال تماشاگران را چگونه پیش بینی می کند، گفت: پرسپولیس هواداران فهیم و متعصبی دارد که عاشقانه تیم شان را دوست دارند. آنها بارها نشان داده اند که وقتی لازم بوده برخلاف تمام پیش بینی ها آمده اند و تیم را حمایت کرده اند. به نظرم بازی با تراکتورسازی هم چنین شرایطی دارد و ورزشگاه را به دست هواداران رقیب می سپارند. البته باید به آنها بابت این چند بازی حق داد، با این وجود با شرایط خوبی که تیم پیدا کرده است، منتظریم که با دو، سه نتیجه خوب دیگر با ما آشتی کنند. ما خودمان آنها را فراری داده ایم و خودمان هم باید آنها را برگردانیم.


نوشته شده در دوشنبه 90/9/7ساعت 7:21 عصر توسط 2ASH نظرات ( ) | |